woensdag 6 december 2023

Woensdag vader op bezoek, Lokerenpassage en rond de Noorderplas

Gistermiddag nog naar de Stijl geweest, daar waren; Danie, Peter, Guido, José, Patricia, Sam, Huib, Emiel, Marijke, Alfons, Gerrie, Bjorn, Mandy, Yorik, Mieke, Ria, Diane, Asja, Lotte en anderen.

Gisteravond toch thuis gebleven, hoofdpijn niet fit genoeg  voor badminton, Albert was wel geweest.

Wel veel berichten tijdig gestopt.

Vanmorgen ging de wekker om 10:00 afwas gedaan en gewacht op mijn vader. Hij kwam na 11:00 koffie gedronken, en van start.

Vertrokken in noordelijke richting Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Bij het Kruidvat en Jumbo boodschappen gedaan, en even bij Harm geweest.

Ik kwam Hans-Alexander, mevrouw de Jong en Mary tegen.

Daarna Durendael, ik rechts rond de Noorderplas mijn vader links naar huis. Polsbroek, Pisastaete, JOP, Burgemeester van Zwietenpad, Hazenburgstrde en terug.

Samen met mijn vader naar de bushalte Maaspoortweg gelopen, Harteveldstede, Goedenrade, Landhuizenlaan, Goudesteinstede en terug.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
3,87Km afgelegd.
44:15 Opnametijd.
8,29 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,53Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uNizvMG2vsvoD23VoEr9c2KfZCXv8sU&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Gisteren glasvezel bij buren aanbengen


Ananas nieuwe groente winkel zat eerst bij  de Helftheuvelpassage


Kruidvat 


Kruidvat


Kruidvat


Banaantjes los nog niet verpakt 


Riem


Hoest spullen  en zo


M&M's 


Bossche Bourgondiër


Lasagna gekocht


Deze keer geen haring


Kaas


Boodschappen op de band; Lasagne 2, melk, brood en gebak


Bij bloemist vreemd genoeg


Voor de sier


Decoratie


Buren keurslager


Tijdschrift keurslager


Italiëbuurt 


Brug Noordeplas


Pisastaete


Hekken kun je met een fiets toch langs


Steiger


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Steiger voor vissers


Onverhard pad


Noorderplas 


Idem


Wildrooster omgeving eendenkooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.