maandag 18 december 2023

Maandag Fact team fietsrit en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, 8:45 en 10:22 medicijnen, OAD gebeld en opstaan.

Gefietst naar het Fact team Pleuni, Manja en Charoeun (Tjamtuin).

Vertrokken per fiets in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg 56 Fact team. Uitslag van het onderzoek naar autisme; diagnose autisme.
Ik had het al een beetje verwacht, kijken hoe er mee om te gaan. Ik heb wel veel structuur dat maakt het eenvoudiger.

Daarna omweg terug naar huis, Gruttostraat Action, Adelheidstraat, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, Ik kwam Mary tegen per fiets, Geerke en thuis, tas, plastic afval en lijstje gepakt.

Daarna Oudoverstede, Neercanne, Cartils, Maaspoortweg, Eimeren en Lokerenpassage.

Bij Kruidvat chocolade gekocht met pasje, bij Jumbo gewone boodschappen afgerekend bij Bianca.

Ik voel me verder goed, rustige middag is de planning.

Statistieken;
9,76 Km afgelegd.
1:20:00 Opnametijd.
11,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,30 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-LP8QmqpDLeHl5VS9p_jbda_6d166vM&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


De Deur flyer 


Fact team koffieautomaat


Sneeuwpopje op koffieautomaat


Fotobehang wachtruimte


Kerststukje 


Popje bij plant


Deze plant staat ook bij Adm. Scholing


Halfords


Fietsrichtingen Orthen


Horeca Boerengoed met tractor


Bloemen bij Total tankstation


Bij Total


Tikkels eet ik vaak 


Beren


Chocolade bij Total


Auto weer schoon


Pisastaete 2 wc's


Rotonde Maaspoortweg


Speeltoestel


De Schans hier speel ik badminton dinsdagavond


Maaspoortweg


Arena nooit in gebruik gezien


Kunst


Bushlate hier vertrekt mijn vader 


Bierwagen Mitra winkelcentrum Maaspoort Lokerenpassage


Flappentap 


Garnalen


Haring eet ik soms


Poffertjes koop ik bijna nooit


Boodschappen; wortelen, melk, wasmiddel,
karamel vla, Tikkels, koffiemelk, vlees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.