vrijdag 22 december 2023

Vrijdag Lokerenpassage, fietsrit en Rompertpassage

Vanmorgen OAD af moeten bellen, rust nodig. Na een tijd opgestaan, ontbijt en klaar.

Vertrokken in noordelijke richting, Oudoverstede, Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest en naar de markt gelopen bij 't Stoepje zag ik Roelina, Aleida, Walter en later Patrick. En toen kreeg ik koffie van Harm

Durendael, Polsbroek, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertpark en Rompertpassage. Onderweg zag ik Alfons, Gerhardus bij de Zeeman en bij Le Mirage Marianne.

Ik ben helemaal heen en weer geweest, en koffie bij Le Mirage gedronken.

Terug via het Rompertpark,  Klokkenlaan, fietstunnel en Hazenburgstede.

Thuis spijkerbroek gewisseld, hopelijk gaan de vlekken er uit. Wasmachine gestart, schone was ingeruimd

Ik voel me nu verder goed.

Statistieken; 
3,68 Km afgelegd.
30:41 Opnametijd.
12,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,70 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1A3b0-H51m7BsXFD81lDTJr12yiSwwNc&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Harm sleutelhangers


Sleutels in alle soorten en maten


Pedicare


Machines


Sleutelhangers


Sleutels


Ingang winkelcentrum Maaspoort / Lokerenpassage


RK Willibrord kerk Durendael 


Noorderplas veel wind


Rompertpassage Blokker


Kapper


Albert Heijn 


Aldi kleine winkelwagens 


Bloemist 


Buiten kraam

Een ingang van De Rompert


Bij Jumbo


Le Mirage grote koffie gedronken


Koekje er bij 


Slager


Tafelzeil op maat €5,- per meter


Ballen


Kookboek


National Geographic over Jezus


Kruidvat vloeibare zeep


Hondenmand


Foto's afdrukken


Kussen


Heb ik gekocht


Deze ook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.