dinsdag 12 december 2023

Dinsdag fietsrit, Helftheuvelpassage, fietsenmaker en Lokerenpassage

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, omdat adm. Scholing er niet was vandaag. 

Ontbijt melk met Energy Mix, lastige start rond 10:37 was de start van mijn route.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Rietveldenweg, Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, stationstunnel, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael gestopt daarna Lokerenpassage.

Ik zag Coby, Mary, mevrouw de Jong en Harm.

Bij de fietsenmaker dure buitenband gekocht donderdag er samen met Willem opzetten bij het Cementrum.

Ik voel me verder goed, dadelijk nog naar De Stijl Taxandriaplein. 

Vanavond badminton is het plan.

Statistieken;
13:40 Km afgelegd.
1:22:43 Opnametijd.
11,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,43 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KaouWpMVaWQyFaV4Fq-zkgRq6cULbMo&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Ernie van Sesamstraat en rendier


Transformatorhuisje 


Ingang van Zwietenpark, ik vind ik dit de mooiste


Links riet rechts kaal bij voorheen Paardenweide 


Windmolen stond stil 2 busjes er bij


Pony, ezel, en schaap bij rommelig terrein


Hier rechts omkeren
ik hoefde niet naar Engelen


Graaf van Solmsweg, graafmachine stond stil 


Rietveldenweg


Tegels


Bouwmarkt 


Jamfabriek 


47 bomen in de spiegel 


Zuil Willem-twee


Rotonde Kooikersweg


2 elektrische fietsen 


Hema brandhaspel 


Kommen


Vodafone en toiletten 


So Low mutsen 


So Low rokje


Bord


Dozen bezig met inruimen


Auto te winnen


Tassen en riemen


Tas


Ballen


Spelgoedwinkel 


Bankje JOP (Jeugd Opvang Plek) Kooikersweg 


Omgeving Citadel en kano vereniging

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.