donderdag 14 december 2023

Donderdag Lokerenpassage, brunch dierenweide en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:25 ik wou na 9:15 aankomen bij het Cementrum en dat is gelukt. Ik had mijn nieuwe buitenband bij me, Willem monteerde het ding. 

Verder aanwezig; Cees, Jeroen, Andreas, André, Omer, Jan, Simon en Ahmed.

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan,  Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage. Daar zag ik Harm en ik kreeg koffie.

Daarna vertrokken van huis in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde Postweg, Heunweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan, Kapel.

Daar kwam de frietkar aan gereden, ik had een patat speciaal, drinken ook voldoende. 
Daar waren; Marcel, Monique, Robert, Ad R, Wil, Chiel, Patricia, Rudy, Mark, Hans en Kees. 

Verder naar de Parklaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk weer op pad omgeving Stenen Hut Voorburg Vught.

Statistieken;
21,55 Km afgelegd.
1:46:24 Opnametijd.
12,89 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Qtrjv5kj2z1uQt-UAxEm9hggrJRhd50&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum 


Bureau


Koffiezetapparaat, waterkoker, helm en zo


Natte groep


Band voor mijn fiets


Naven verzameling


Gazelle in de takels


Richt apparaat 


Kolomboor


Slijpschijven 


Bij Harm bontjes


Verzet in leuning brug daarachter nieuwe graffiti 


Buitendijk 


Omgeving voetpontje 


Overkant 


Rotonde bij Postweg


Parklaan 21 bij water


Richting Kapel


Kannen voldoende


Stukje Kapel


Stereo bij schilderij


Frietkar 


Magnolia 


Kippen en haan


Brede weg richting watertoren


Kas bij kantine en hek


Omgeving Grab & Co tent in aanbouw


Crucifix maar ik vereer geen beelden


Maurickbrug


Graffiti bij tunnel Paardensteeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.