zondag 3 mei 2020

Zondag

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan.

Diverse diensten bekeken en beluisterd. GKV Geersing Ridderkerk, Utrecht Centrum en beleefmee.nl 

Vertrokken voor een fietsrit, in het van Zwietenpark heb ik Jet ontmoet, en Pieter kwam ook even voorbij. Richting Vutterpad, Kruiskampsingel, Vlijmen, Engelenmeer, Engelen Schoolstraat, Bokhoven, Henriëttewaard, Chaufeurscafé Treurenburg, Praxis, Maaspoortweg, Romelaan en weer terug.

Bij Henriëttewaard kwamen Ria en Willem me tegemoe fietsen.

Rit van vandaag

Statistieken;
20,63 km afstand
21 km/u hoogste snelheid
2:15:13 Totale opnametijd
11:37 km/u gem snelheid bij beweging


Rit van vandaag


Vlakbij huis vrijwel altijd links


Plas bij de plas hier sprak ik Jet


Brug bijVutterpad
kwam ik overheen maar terug niet


Stukje Vutterpad


Einde Vutterpad


Hedikhuizerweg


Idem


Bossche hoeve


Vijver


Achter de boom de Meanderflat


lang recht stuk walkant


Engelenmeer


Idem belangrijk punt


Blijf ik mooi vinden


Vutterpad


Simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Paarden bij soort splitsing


Schoolstraat Engelen


Speeltoestellen


Schoolstraat Engelen


Graaf van Solmsweg Diezekanaal


Bij de sluis aanlegsteiger in hoogte te variëren 


Haverleij Engelen bij sluis


Stukje Maas


Kerk Bokhoven
Heilige Antonis Abt


Wat zou er in zitten?


Vanaf Treurenburg richting  Maaspoort
links fietsen en wandelaars rechts overig verkeer
zien er even groot uit




Italië buurt Maaspoort


Bij het park


Stuw op afstand te bedienen


Schutting overburen nog niet klaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.