woensdag 20 mei 2020

Woensdag, de was en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 bijna gelijk de wasmachine gestart. De schone was ingeruimd. Ik had me gesneden met scheren van mijn kin, het bleef maar bloeden, heel irritant.

Ander schoon rood overhemd en trui in gebruik genomen.

Voor het plastic afval dumpen sprak ik Marjanne was wel even leuk.

Daarna naar de apotheek poeder Macrocol en Elktrolyten 30 stuks gehaald.

Daarna Masoeverpad, Graaf van Solmsweg, Rietvelden weg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Boschdijkstraaat, Brugplein, Buitenhaven, Oliemolensingel, Citadellaan, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Lokerenpassage, Jumbo en Harm en weer naar huis.

Het was warm, mijn trui en jas in mijn fietstas gedaan.

Bij de Lokerenpassage zag ik mevrouw de Jong, Mary, Harm en anderen.

Ik voel me verder goed, balans redelijk in orde, dadelijk 16:30 Brainwash kapper.

Statistieken;
14,96 km.
2:19:18 opnametijd.
10,97 km/u bij beweging.
20km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221X9zrStEF0KPBEE5zVlB-VBakw4KEp-j-%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing


Rit van vandaag


Schoon ondergoed en vaatdoek


Schone tshirts 


Apotheek ik moest buiten wachten 
maximaal 2 klanten tegelijk in de zaak


Plattegrond aan gevel


Maaspoortweg halte Troelstradreef


Maasoeverpad


Vanaf de brug


Heeft met waterpompen te maken


Onder de A59 door


Graafwerk


Hoogspanning


CMK wat is dat?


Voor mij belangrijk


Waterwagen Nuland ook van belang


Rietveldenweg kruising Graaf van Solmsweg en Ruwekampweg


Nog niet zo lang open


Bushalte Zandzuigerstraat


60 jaar Heineken


Postnl magazijn


Stukje Brabant Hallen


1931 toren


Koop lokaal


Veemarktweg onder Royal Welsh brug en treinen


Richting Citadel


Idem


Maritiem beeld


Barnies kip corner


Boodschappen


Tshirt Barcelona wet niet hoe ik er aankom


Wasknijper met vuurtoren waarschijnlijk in Vlieland gekocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.