dinsdag 19 mei 2020

Dinsdag Adm Scholing eerste keer weer

Vanmorgen ging de wekker om 7:40 tijd om te douchen. Rond 9:00 Adm Scholing gepland, is ruim gelukt.

Dit was de eerste keer keer dat er weer Adm Scholing was na de uitbraak van corona, dus best bijzonder.

Ik had te  maken met Wilma en Gerda, ook in de pauze moesten we afstand bewaren. Ik kreeg koffie hoefde ik niet zelf te zetten.

Vannacht stond mijn mobiel op vliegtuigstand en toch kreeg ik berichten; dat vind ik niet te verklaren.

8,47 km Afstand.
0:59.49 opname tijd.
11:19 km/u gem snelheid bij beweging.
24 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221dAMSII70AOu3l40WOJaoU5ZY9OvJgMNp%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing


Rit van vandaag hier niet thuis begonnen
maar bij Adm Scholing aan het einde


Trappen naar het spoor


Weinig wind


Zig zag weg


Begin Engelen


Ik begrijp niet alles wat hier gebeurd


Graven


Fietspad onbruikbaar


Werkplek Adm Scholing


Schrift


Bloem op zonecellen beweging


Hema Rompertpassage


LED lampen voor fiets Hema


Handvatten voor fiets


Vers Inn noten kant


Flappentap


So Low A


So Low B


Zeeman A


Zeeman B


Big Bazar A


Big Bazar B


Tankstation


Klimtoren


Douwe Egberts



Schepen deze kant


Rompertsebaan


Supercoop Buitenpepersedreef


Beetje rond hek


Mijn poortdeur bloem weer in bloei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.