woensdag 6 mei 2020

Woensdag Vught Voorburg

Vandaag na de was gestart te hebben ontbijt gehad en vertrokken.

Ben naar Voorburg Vught gereden, dat was alweer even geleden.

Marcel even gesproken, ik zei dat ik me raar voelde.

Via de hoofdingang Voorburg verlaten. 

Stukje Bossche Broek gehad via Paardensteeg.

Via Sluis 0 en Graafseweg en stadion richting Bruistensingel.

Van Herman geen nieuws.

Vanavond mijn vader bellen.

Ik nog niet of ik er vandaag nog op uit ga.

Statistieken
23,71 km
2:28:10 opnametijd
12,03 km/u gem snelheid bij beweging
28km/u hoogste snelheid


Rit van vandaag


Gisteren groente


Koeienhuis 


Hoekje verbouwd


Rompertsebaan


Omgeving Buitendijk


Staalconstructie, deze brug met 6 van deze lantaarnpalen


Brug pas nieuw en pas over 
geweest richting kasteel Maurick


<>


Fontein nu, maar stadhuis Vught nog in de steigers


Parklaan 21 Voorburg Vught 


Watertoren, Weverij in de hoek 
kas en fietsenwerkplaats


Kantine werken in het groen
en fietsenwerkplaats pauze verblijf


Trappen en hek en een recht stuk water Voorburg


Park Glorieux vlag net te zien


Hetzelfde punt


Stadhuis Vught nog steeds in de steigers
midden onder een leeuw


Kunst figuren met een soort van globe


Heunpark Vught


Wandelpad


Hoekje voor fietsers


Stukje Sint Jan parkeergarage 


Idem


In / uitgang parkeergarage 


Tuin relatief nieuw


Graffiti bij stadion De Vliert 


Station oost



Bruistensingel plas en flats


Onder hoogspanning


Brug vlakbij huis


Skate gedeelte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.