maandag 18 mei 2020

Maandag Voorburg Vught en terug

Vanmorgen moest ik om 8:10 nuchter bij de huisarts zijn bloed laten prikken (vinger) omdat ik veel dorst heb voor de suiker. Uitslag gelijk gehad; 5,5 is goed. En bloeddruk gemeten 110/75 ook goed.

Na ontbijt vertrokken richting Vught zorgpark Voorburg. Marcel even uit de verte kunnen begroeten.

Daarna via de hoofdingang weer terug gegaan.

Via Paardensteeg Vught en Bossche Broek en binnenstad 's-Hertogenbosch naar huis gegaan, via Jumbo Lokerenpassage boodschappen doen.

Bij de Rompertsebaan kwam ik Patries tegen, stukje samen gefietst.

Ik kwam bij de Lokeren weer Marianne tegen.

Het was net of ik weer examen moest doen; het ergste lijkt weer even achter de rug. 
Voel me wel een beetje raar maar nog niet groot alarm nodig.

Statistieken;
23,99 km
2:48:59 opnametijd
11,76 gem snelheid bij beweging
29 km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221W9a590TWo4eO2s_u3w8VfQ7crL_3kaBG%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing


Rit van vandaag


Tuin achter bij huisarts


Tot en met 20


Uitslag bloedprikken
Bloedspiegel suiker 5,5
Bloeddruk 110/75


Fietstunnel vlakbij onder de A59 door


Rotonde Klokkenlaan / Rompertsebaan / 
Sint Teunislaan 3 schuine gevels


Aartshertogenlaan


Grot plein renovatie


Omgeving Buitendijk


Photoshop steden wand 
begint te verkleuren


Taalstraat tegenover Paardensteeg
lang geleden zaten ze een pand naar links


Nieuwe brug Maurickplein Vught


Parklaan 21 Vught


Varken met kippen Voorburg


Watertoren Vorburg


Vers water kunnen tappen


Kip


Links receptie Voorburg
water is er niet altijd geweest


Hoofd in-en uitgang Voorburg
Eenzame brievenbus lichting maandag 18:00



Park Glorieux


Voeten Crucifix 


Raadhuis Vught nog niet klaar


Beeld leeuw staat op wacht


Petrus uit ongebruikelijke hoek


Paardensteeg graffiti 


Heeft het toch niet overleefd


Bossche Broek


Opium tekst staat er nog maar net volgens mij


Kleine bocht


Hans Anders Hinthamerstraat / Sint Josephstraat 
voorbij de kathedraal Sint Jan


Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.