zaterdag 2 mei 2020

Zaterdag rit binnestad

Vanmorgen toen de wekker om 8:00 ging was het droog. Ik heb besloten om snel te vertrekken zonder verder rust. Tot 10:00 zou het droog blijven, en dat is redelijk gelukt.

Jan kwam mij bij de Rompertsebaan tegemoet fietsen.

Naar de binnenstad gereden zonder fiets te parkeren.

Misschien komt dit weekend mijn zus op bezoek.

Statistieken;
8,56 km gereden
01:00:14 opnametijd
10:08 km/u gem snelheid bij beweging


Route van vandaag groene pijltje vertrek maar 
dat was omdat ik mijn app was vergeten aan te zetten


Gisteren 7up lang niet gedronken


Vegetarische kaas burger 6 minuten opwarmen


DCF klokje loopt altijd goed
horloge ook weer liep 5 seconden voor


Wilde gans Klokkenlaan


Hoek bij water


Rompertsebaan 


Kun je met de fiets net langs, 
maar dat probeer ik te vermijden


De Amazones


Stukje van kunst Mgr. Diepenstraat
3 pijlen staan er in dit gebied


Pasfoto's bij slager
vreemde combinatie


Kapelaan Koopmansplein SuperCoop


Vlag Kapelaan Koopmansplein


Nieuwbouw Nieuwstraat 


Hervormde kerk Amadeiroplein


VVV oud pand


Buren


Zuilen


Karrenstraat


Kemps Bike Totaal Korenbrugstraat


Dezelfde straat


Zoete lieve Gerritje


<>


Uilenburgstraatje


Zijstraatje


Richting station


Bronzen beeld


Stukje Dieze


Hier geen markt


Korte Putstraat helemaal leeg


Kathedraal Sint Jan ingang


Sint Joseph straat


Fietstunnel metalen luik nieuw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.