vrijdag 22 mei 2020

Vrijdag Voorburg Vught en terug Jumbo

Vanmorgen kwam er ineens veel op me af. Had met de tijd en berichten te maken.
Ik wou naar de WSD Vught, en dat is gelukt, alleen het hek zat dicht.

Terug via Paardensteeg Vugt, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Zuiderpassage, Bruistensingel Harendonkweg, Lokeren passage

Ik zag bij omgeving Lokerenpassage Harm, Pieter, Paul, Sjakie, Vera, Janny, vrouw van Jan Smit en Marise. Het waren leuke ontmoetingen.

Het voelt alsof ik weer examen moest doen, momenteel ben ik tevreden, meer zat er niet in.

Ik weet nog niet hoe de rest van de dag verloopt, maar nu voelt het goed.

Statistieken;
24,16 km
2:56:46 opnametijd
11,35 km/u gem bij beweging
26km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221WiK6xU5uOSU_gzVrJ2OOVpe_x1ypj4aQ%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing



Route van vandaag


Aartshertogenlaan afgesloten


Rotonde


Onbemand tank station


Nieuwe put


Hele plein overhoop komt goed hoop ik


Station, deze keer geen fiets parkeren


Bij de roltrappen


2 Flappentappen


Koe wit met gekleurde hoeven en zo




Nieuwe brug Maurickplein Vught


Hulst aan de voeten van de crucifix 


Park Glorieux

  

WSD hek dicht


Voorburg terrein bij Hogedwarsstraat


Achteringang ook dicht


Bij Parklaan


Voetpad


Carillon 


Sponsoren carillon 9 mei 1996


Weinig wind


Raadhuis Vught nog steeds in de steigers
fontein werkt al wel.


Nieuwe brug


Taalstraat met kerktoren


CGK kerk Zuiderparkweg 46


Chinees "Golden Rose" zuid


Wederkomstkerk met bevolkingsonderzoek


Station oost trap en brug


Nieuwbouw Bruistensingel voorheen Carolus ziekenhuis


Boodschappen €20,22

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.