donderdag 14 mei 2020

Donderdag poetshulp, Motoport, Heinis en Orthen

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, want Manuela van Tzorg kwam poetsen.

Bed verschoont, ik de complete was, zij gestofzuigd en gedweild en zo.

Daarna vertrokken voor en fietsrit. Balkweg, Motoport, Heinis, Orthen, Treurenburg, Sluisweg, van Zwietenpark. Bij het park kwam ik Rien tegen ,was alweer een paar maanden geleden.

Kaart voor broer Herman geschreven en op de bus Klokkenlaan gedaan, hij is morgen jarig

Statistieken;
14.68 km
1:33:55 opname tijd
11,59 km/u gem snelheid bij beweging

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221Hq46I62mkSp2R6PXlS2HZHYEMtPSDXeI%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing


Rit van vandaag


Plastic afval gisteren


Gloudemans optiek Lokerenpassage tegenover Pjotr
rode hond nog steeds aanwezig, waarom snap ik niet

----------------------------------------------------------------


Ontbijt vanmorgen blauwe 
dop van de melk met datum


Bewaard van bruiloft Willem en Sophia


Nieuw boekje voor de dominee's in gebruik genomen


Zondag 8 maart laatste keer dat dit boekje in gebruik was.



Schuur, ik had de trap nodig om ramen te wassen


Titani staat op deze onderbroek 
logo onbekend


Motoport


Motor


Motorlaars


Jas


Divers


Functie onbekend 


Bolduc


Heinis


Heinis ik ga nooit door deze hekken


Steiger bij Orthen begraafplaats


Orthen


Bij het spoor


't Uivernest


Post


Bokjes


Windmolen mooi herkenningspunt


Tegenover Engelen, Graaf van Solmsweg


Meertje uitgegraven


Transformatorhuisje en viaduct spoor


Sluisweg 


Nieuwbouw ziet er klaar voor bewoning uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.