zondag 14 juli 2019

Zondag kerk en zo

De wekker ging om 8:00 en en kwartier later weer. Het lukte om op tijd op de fiets te zitten, deze keer de tv uit gelaten.

Onderweg meer regen als verwacht, regenbroek lekte weer, maar is niet erg.

Bij de kerk zat de achterdeur nog dicht, moest ik even omlopen, de rest was wel allemaal goed.

Dopen deze dienst, veel familie op bezoek.

Terug is het gelukkig droog gebleven. Route via Kruiskampsingel / Ruwekampweg dus niet richting Vlijmen / Engelenmeer.

Vutterpad uitgebreid in beeld deze dag.

Schoolstraat Engelen weer genomen.

Bij Treurenburg koffie gedronken.

Korte route via het achterpad genomen.


Eerste foto in de kerk ik zie twee kruizen


Ikzelf


Kopjes staan klaar 


Diverse onderdelen


Bij Ruwekampweg in de buurt


Sligro ingang Ruwekampweg


Vutterpad 


Kleine bocht


Brug kom ik vaak


Brandnetels en waterplanten


Daar kwam ik vandaan


Engelen


Rustig


Schoolstraat


Rustig


Tuinkabouters kippen en windmolen


Summerdream


Containerschip bij sluis Henriëttewaard; daar moest ik op wachten


Hefbrug


Kleine bootjes er uit grote er in


Is dat gele ding afval?


Iets verder op


Richting spuisluis Crèvecoeur


Deze weg loopt dood; gaat naar 1 boerderij


Mais


Spuisluis


Koffie chauffeurscafé Treurenburg


Einde maasboulevard


Hier kun je met de auto niet verder


Maas verderop A2


Van Zwietenpark / Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.