dinsdag 2 juli 2019

Dinsdag Adm Scholing en zo

De wekker ging om 7:45 en een half uur later zat ik op de fiets.

Half uur fietsen en ik was op tijd bij de Adm Scholing.

Daar verder weinig bijzonderheden, heel veel websites bezocht kan ik morgen verder mee hoop ik.

Onderweg viel mijn mobiel een paar keer uit bleek het de accu te zijn; leeg heel snel ineens.

Vanavond naar badminton, na voldoende rust hoop ik.

Morgen geen poetshulp wel de was doen.


Eerste foto koeienweide  


Omron plas


Paarden nu echt weg


Riet hoog dit jaar


Windows 10 boek


Belangrijk punt bij Adm Scholing 
Maak hier maar zeer zelden een foto


IVT buren AS


Voertuig gele ligfiets van Anneke


Hema



Winkelmandjes


Netjes op kleur gesorteerd


Kaarsen ook


Fietsonderdelen


Kleding


Xpert gaat verhuizen


Sleutelservice


Vers Inn bij flappentap


Flesopeners met naam


Diverse soorten wijn


Big Bazar inpaktafel


Horloges


Sierraden


Zonnebrillen


Horloges


Plant bij kapper


Kinderonderdelen


Devarana sauna en zo


Bij de brug


Andere kant


Soort JOP (Jeugd Opvang Plek)


Bomenlaan bij klimtoren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.