vrijdag 12 juli 2019

Vrijdag OAD en nat geworden

Toen ik vanmorgen wou vertrekken regende het (volgens verwachting) ; behoorlijk plens water gehad, gelukkig de belangrijkste dingen droog kunnen houden zoals agenda en mobiel. Mijn nieuwe regenbroek lekt wel een beetje.

Bij het laatste gedeelte werd het gelukkig droog dus toch en paar foto's kunnen maken.   

Mardi was er wel weer, Harold niet. Diverse nieuwe gezichten maar ook een paar bekende.

Via de Bossche Broek terug naar huis, bij de achterkant van de Sint Jan even Patrick ontmoet ken ik van De Stijl van lang geleden.

Eerst langs het Stoepje gereden en de Pjotr.

Even gewacht omdat het hard regende en daarna weer naar huis.


8:22 eerste foto ivm de regen


Taalstraat Vught


Bus 8 of 9 


Belangrijk kruispunt


Ziet er niet spannend uit


Daar kwam ik vandaan


Park Glorieux
ik noem het zusterflat
 

Nieuwe tuin vlaggenmast wel hetzelfde 


Werkzaamheden 1 inbus bout, 2 ringetjes en 1 moer
gemonteerde onderdelen per 100 verpakt


42 mooi getal


Ringetjes genoeg


Moeren ook zat


Inbus bouten waren het eerst op
Maar werden bijgevuld
3 1/2 doos kunnen vullen


Pleisters inpakken ander verhaal


100 gereed


Dozen op pallets met pompwagen 


Mandjes divers gevuld


Snoep na 11:00 


Vroeger Blizo nu WSD


MOB kar bij de toiletten


De honden zijn goed getraind 


Plas bij de Crucifix Boxtelseweg 


Allemaal nog nieuw


Segers gemaal Bossche Broek


Tussen de Sint Jan parkeergarage en de Parade


Beetje hoogteverschil


Belangrijk krusipunt


Beeldengroep met tekst


Oude boom


Kikvors symbool Oeteldonk / 's-Hertogenbosch


Museum Slager hier lang niet geweest


Stukje Sint Jan

Iets verderop kwam ik Patrick tegen


Het Stoepje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.