woensdag 17 juli 2019

Woensdag lastige timing

Gisteravond geen badminton; zomerstop.

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik de wasmachine kon vullen.

Daarna rustig aan gedaan, schone was ingeruimd en natte schone was opgehangen.

Op tijd vertrokken naar de Adm Scholing; geen Gerda maar José, en verder erg rustig.
Ik kon weer voor de koffie en thee zorgen.

Geen foto's bij de Am Scholing gemaakt deze ronde.

Timing vond ik lastig, maar het is toch goed gekomen.

Mooie route naar huis gereden.


Eerste kruispunt links, rechtdoor, rechts en terug
Vaak links of rechtdoor andere richtingen zeer zelden  


3 kanten, links(vaak), rechts of terug


Transformatorhuisje


Bij hoofdingang van Zwietenpark


Windmolen


Rechts 37 links 38 greppel net te zien 


Loopt iets omhoog 


Rommelig terrein; huisje verder en geen dieren te zien


Bouwmaat


Tango / Citroën 


Parket


Bezig met de weg Zandzuigerstraat


Silo's


Detail tijdelijk verkeerslicht


Trierbrug


Pas geleden stond hier nog niets


Dit is al wat langer klaar


Moskee Vogelstraat


Brand geweest


Tunnel onder station


Beeld bij station


Station verderop


Bordeslaan Paleiskwartier


Schuine flats


Happy Italy en Jumbo


Het Stedelijk Gymnasium nooit hier geweest
omgeving onderwijsboulevard.   


Daar tegenover


Draak bij station


Aanlegplekken boten


Kleding winkel kom ik vaak langs maar nooit binnen


Bietje Pjotr ik was deze keer alleen de rest was al vertrokken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.