maandag 8 juli 2019

Maandag Vught goede start

De wekker ging om 7:15 ik kon redelijk goed opstaan.

De rit richting Vught ging goed hoewel geen bekenden gezien.

Redelijk normaal kunnen werken in de fietsenwerkplaats diverse karweitjes kunnen doen. In de pauze bij de Weverij binnen gelopen maar relatief weinig bekende gezichten.

Ik heb weer samen gewerkt met Ad en Erik.

De rit terug via de Bossche Broek en binnenstad ook niet bijzonder, ik hoefde toen geen foto's meer te maken omdat ik er al voldoende had gemaakt.



Klokkenlaan


Vogelstraat Gamma en politiebureau


Komt weer kleur terug


Ligplaats


Photoshop steden wand


Koningsweg


Essent gebouw


Rond bankje


Lift naar paleisbrug


Restaurant café   


Stuwen


Staalconstructie


Band oppompen


Schrikdraad kippen en zo


Ongebruikelijke hoek


Zijingang kantine 


Stenen hut, piano zelden gebruikt


IJsjes weer verkrijgbaar


Wandelgang de Weverij


Theedoos


Ook stenen hut


Deur open is ook niet elke week


Dir noem ik het Ketelhuis


Halve deuren links fietsenwerkplaats


Prijslijst fietsen onderdelen


Fietspomp heeft een vaste plek


Zwarte balken magnetisch 


Hoekje vrouwengroep


Ola vlaggen


Tijdschriften


Stukje Sint Jan


Toren Sint Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.