woensdag 3 juli 2019

Woensdag rustig en Adm Scholing

Ik hoefde er niet vroeg uit, om 7:55 de wekker om de was er in te gooien en daarna na wat rust en opgestaan om de was verder te doen en naar Adm Scholing te vertrekken.

Bij de Adm Scholing was het erg rustig, ik kon weer voor de koffie en thee zorgen. 

Ik wou terug via het Paleiskwartier fietsen maar het is de Citadel geworden.
Ook alweer een tijd geleden; als je Brabantse voorouders hebt kun je ze hier zoeken.

Mijn nieuwe accu van mijn mobiel gekregen gaat hopelijk lang mee.


Van Zwietenpark


Noorderplas


Windmolen


Slot van het hek van de lege paardenweide


Rommelig terrein deze keer een paar kippen gezien


Iets omhoog nog


Gras balen lagen er nog steeds


Caravan stalling


In het midden van het viaduct met de A59 over het water


Richting Engelen


Andere kant ruimte voor water


Pink olifant


Rietveldenweg Stiphout badkamers


Theedoos en koektrommels


Kopjes en zo


Rietveldenweg


Karwei krijgt nieuwe buren


Weg werkzaamheden


Ophaalbrug


Hier kunnen schepen wachten


Halfords


Stukje Citadel 


Bankje en brug


Lange voetgangersbrug


Naar beneden gericht


Waterlelies bij Citadel


Oude en nieuwere gedeeltes


Functie onbekend


Bij het pleintje


Betonnen gedeelte zie en nieuwer uit 


Kanonnen



Voor mij bekend gedeelte uit onbekende hoek


Richting Buitendijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.