woensdag 10 juli 2019

Woensdag poetshulp en Adm Scholing

Vanmorgen ging om 8:00 de wekker en niet veel later moest ik me gaan aankleden want rond 9:00 verwachtte ik Claudia. De was snel gestart en schone was opgeruimd. Daarna toen de was klaar was de natte was in gedeeltes opgehangen.

Ik kon op tijd vertrekken naar de Adm Scholing waar ik mooi op tijd aankwam.
Verliep verder aardig normaal. Volgende week is Gerda met vakantie dan krijgen we José.

Het regende een beetje bij de rit terug,

Ben langs de apotheek gereden weer 30 zakjes poeder in huis.

Bij de Pjotr binnen geweest en daarna bij de Jumbo schoonmaak artikelen gekocht.

Thuis lasagna gegeten en een lekker toetje mango passievrucht vla gehad.


Van Zwietenpark bij de koeien


Oude affiches nog niet opgeruimd 


Hoofdingang


Viaduct A59


Ook A59 andere brug
ik vind deze mooier afgewerkt


AS; mok nooit eerder gebruikt


Werkplek Windows 10


Gerda doet competitie Mahjong Richie 


Folders etc in stapels


Kom hier niet elke week


4 schuine gevels


Ertveldplas


Trierbrug


Witte gevel splinternieuw


Sandd al wat ouder


Lege ruimtes kunnen nog benut worden 


Royal Welshbrug zicht op de Trierbrug


Richting Brabanthallen


Ruim opgezet


Parallelweg


Bij de Lagelandstraat
tafeltennistafel


Houten gevels


Parousiakerk


Hier stonden huizen


Kringloopwinkel en honing


Groente aan straat 


Paleiskwartier richting onderwijsboulevard


Zelfde plek


Fonteinen werken weer


Centraal station 


Biertje bij Pjotr verder lege stamtafel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.