vrijdag 5 juli 2019

Vrijdag rustig aan gedaan

Vanmorgen was ik niet fit genoeg om nar Vught te gaan. Heb me daarom bij Harold telefonisch afgemeld.

Na de nodige rust vertrokken voor een fietstocht. Ik vond het een leuke ronde deze keer.

Heb nog wel boodschappen kunnen doen bij de Jumbo maar nu via en andere ingang aangekomen en vertrokken.

Dadelijk nog Henk ontmoeten is de planning.


Eerste foto bij de Lokerenpassage


Alleen van de buitenkant gezien


Plastic afval kunnen afleveren


Lokeren plein


Kunstwerk "De Naald" noem ik dat
lijkt op kunst bij "De Amazones" 


Lokeren verderop


Kruispunt hier altijd rechtdoor


Bocht bij achterkant voetbalvelden


Niet opvallend


Bij de sportvelden


Roodbont vee


Links volkstuinen, rechts snelweg A2 en rechtdoor Oud Empel 


Viaduct A2 met geluidsschermen


Begraafplaats Oud Empel andere bezoekers waren eerst


Gedenksteen rond de oorlog


Schapen weer ergens anders op de dijk


Einde Oud Empel


Uiterwaarden Maas


Monument dijkverzwaring


Maasboulevard


Spoorbrug


Chauffeurscafé Treurenburg plas achterzijde


Koffie gehad


Plas naam weet ik niet 


Vriesoord


Fietspad in het midden


Niet dichterbij geweest deze ronde


Onder de bogen door
 

Pisastaete ze kijken uit over de Noorderplas 


Schommels en zo


Kunst bij rotonde waar ik heel vaak langs kom  


Trap tegenover winkelcentrum Maaspoort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.