zaterdag 10 augustus 2024

Zaterdag eendenkooi met wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 precies genoeg tijd voor vertrek naar de eendenkooi.

Ik was daar op tijd, daar waren; John, Rut, Ton 2, Riny, Paul, Alfons, Nelly, Sven en Jan.

Kruiwagen geladen met gereedschap; spades, bladhark metaal, riek 4 tanden en later takken scharen er bij.

Diverse kruiwagens gelost met groen afval, op een houtril, samen met een riek soms de kruiwagen omgekeerd.
Head en shoulders shampoo kwam voorbij Alfons zei hoofd schouders knie en teen kinderliedje.
Hoe ver zijn de vulkanen Vesuvius en Etna uit elkaar? Nog een week de tijd om dat uit te zoeken.

Zittend op een bankje zag ik toen Els in een groepje voorbij komen, die heb ik ooit in de Noorderplas gezien wij beiden zwemmend.

Via het speeltuintje terug gegaan.

Dadelijk boodschappen doen, 

Verder rustig, misschien nog even in de voortuin werken later deze dag.

Ik voel me verder goed, maar de dag is nog niet voorbij.

Statistieken;
1,92 Km afgelegd.
45:38 Opnametijd.
3,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,08 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1HGFYb0cFMVYP7zuC4hDWnoFsDvO4a6g&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Koeienhuisje 


Lang geleden hier driehoekig beton gemaakt


Andere kant net weer niet hoezo?


Draaibrug om naar de eendenkooi te gaan 


Slot op brug


Stukje tekst op deur


Rietschuur, diverse voorwerpen 


Kruiwagen geladen, 4 spades, riek, metalen bladhark, en zo 
moest eerst alles lossen voordat er onkruid in kon voor de houtril


Cassis had ik nodig


Takkenschaar, spades metalen bladhark


Mijn werkhandschoenen gevulde kruiwagen


Deze bleef staan Grote Klit


Kruiwagen net gelost


Waterflesje van John?


Takkenscharen groot en klein en spade 


Huisje voor insecten? vogels niet verwacht ik


Bladhark, zaag bij boomstronk


Riek en kruiwagen beide zie ik als gereedschap


Pauze, tafel staat er al heel lang


Werkhandschoenen, slijp gereedschap voor zeisen?


Boom grondig gesnoeid Treurwilg?


Windmolens en GSM mast bij Noorderplas 


Koeien en Pisastaete gedeeltelijk in steigers 


6 maar eentje zit achter de moeder 


Speeltuintje 


Wilgentakken aan elkaar vergroeid 


Sheriff speeltuintje 


6 hoekige bankjes rond boom


Wip wap 


Vlakbij huis, auto met aanhanger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.