woensdag 21 augustus 2024

Woensdag Paraplu, JBZ, Ger, fietsrit en Lokerenpassage

Gisteren naar badminton geweest eerste keer dit seizoen, ging goed en het biertje daarna smaakte prima.

Vanmorgen ging de wekker om 10:12 redelijk laat, ik was al wakker.

Begin van de rit niet te zien, geo app vergeten aan te zetten.

Kringloop en buurthuis Paraplu Kooikersweg, ik zag daar; Kees, Ronald, Gert-Jan,. Henk, Dinie, Angela, Silvia en anderen.

Verder Simon Stevinweg, Samuel Morsestraat, verlengde Statenlaan, Statenlaan, Hofvijver, omgeving Paleisbrug, Vijverlaan, bruggen, Drongelenspad, Henri Dunantstraat, JBZ ziekenhuis.

Buiten het ziekenhuis zag ik Ger de pianist en later speelde hij piano in de buurt van de kapel en restaurant, ik dronk een chocomel.

Verder via de Maysteeg, Drongelenspad, brug over water Kampdijklaan, Loonsebaan, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Trinteitstraat, Parade, Torenstraat,  Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Rückertbrug, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael en gestopt.

Bij Harm geweest, ik kreeg koffie.

Ik voel me verder goed, maar ik weet niet wat ik ben vergeten.

Statistieken;
15,82 Km afgelegd.
1:34:24 Opnametijd.
13,71 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,86 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CRIImlIU1oUrFKHQLTpRn9MQ8UIdQXM&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Ontbijt karamel choco licht en donkerbruin, 
welke het meest weet ik niet.
later melk er bij gedaan


Omron plas met riet 


Maasoeverpad windmolens 


Trappen naar het spoor


LODSI Graffiti tag


Zig zag weg, heb ik later weer gebruikt


Paraplu Donald Duck


Treintje?


Speelgoed


Schoenen


Tassen en servies


Mijn koffie en boekje


Tankstation vroeger met wasmachines


Johan Cruijf trapveldje


Klimtoren en populierenlaan 


Leeghwaterlaan


Achterzijde station


Flats Bordeslaan uitgang parkeergarage


Parkergarage Academie 


Paleiskwartier


Water omgeving Vijverlaan 


Voorheen Ricoh 


JBZ Jeroen Bosch Ziekenhuis info


Stukje ziekenhuis


Kapel met piano 


Rompertje en zo


Ingang Kapel 


Kunst olifant 


Kunst


Dak restaurant bij de ingang boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.