zaterdag 17 augustus 2024

Zaterdag deel 2 kermis binnenstad en fietsrit

Na de eendenkooi thuis eerst mijn blog, Facebook en email gedaan. Daarna naar de Lokerenpassage gefietst ik zag bij Shoe Care Michel en Harm, was leuk. 

Daarna begon mijn geo app om 13:17:21 vertrokken van de Lokerenpassage, Durendael, Polsbroek, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, rotonde bij Aartshertogenlaan, Mgr. Diepenstraat, Jan Schöfferlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan de la Barlaan, de Aa, van Berckelstraat, over de Zuid Willemsvaart, Kardinaal van Rossemplein,  Sint Josephstraat, Torenstraat, Kerkstraat fietsenstalling, Markt, kermis, Hooge Steenweg, Mac Donalds, Hema, Markt stadhuis, Hinthamerstraat, Torenstraat, Parade, Sint Jan kathedraal.  

Ik ben in het reuzenrad geweest, en in de botsautootjes, en bij de Mc Donalds iets gedronken.

Bij de Kerkstraat fiets opgehaald. daarna Torenstraat, Sint Josephstraat, Zuid Willemsvaart over en verder dezelfde route terug vlakbij huis gestopt met de geo app.

Onderweg zag ik verder Pierre oude werkgever was 2 jaar geleden, Els met partner, Joost en Nicole terug van vakantie. 

Ik voel me verder goed, hoewel niet eenvoudig toch staande kunnen blijven.

Statistieken
10,21 Km afgelegd.
1:20:47 Opnametijd
11,64 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,59 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xJUwL05gLAolJitohXV_9a_FRKcHtB8&usp=sharing


Fietsrit deel 2 zaterdag


Bij Polsbroek stuwtje 


De amazones derde staat niet op deze foto


De Aa bootjes in actie 


Draaiorgel pinnen kan


Chocolade 


Kerkstraat Heinen boekhandel tijdschrift 


Kunst eend


Knutselboek


Oude trein


Reuzenrad Sint Jan


Reuzenrad kermis Markt


Markt attractie 


Voorheen VVV oud pand 


Mooi gemaakt


P79 buren


Mc Donalds tafel 242 ice tea 


Gevels


Onderdoorgang jaren niet geweest
en ook binnenkort niet van plan


Stadhuis bij kermis 


Hooge steenweg


In de kleine wereld horeca


Voorheen Xenos nu 5 jaar Casa 


Casa


Casa


Sint Jan bij de Parade


Stukje Parade 


Sint Jan Kathedraal 


Foto van foto  


Kasterenbrug


Deze foto mocht weer een keer
Prins Henrikpark, IJzeren Vrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.