maandag 5 augustus 2024

Maandag dierenweide Voorburg Vugt en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 op tijd klaar.

Vertrokken van huis in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg. 

18 vinkjes bij namen gezet, niet iedereen was er maar dat is logisch. Ik kreeg te horen dat Frans er waarschijnlijk niet zou komen. Ik was al bezig met alleen vertrekken maar toen was hij er ineens toch bij.

Alle bakken weer gehad, het ging redelijk goed vandaag.

Verder Voorburg Parklaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taasltraat, Bosscheweg, Heunweg, rotonde bij Postweg, Vughterweg, Heetmanplein, Westwal, Sint Janssingel, Stationsweg, Stationstunnel, Christiaan Huygensweg, Simon Stevinweg, Kooikersweg, Helftheuvelpassage te voet gegaan.

Verder Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, begraafplaats, Fort Orthenlaan, Herven, Klokwetering, Slagenweg, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en voor de fietstunnel gestopt. 

Ik voel me verder goed, blij dat ik er weer geweest ben. 

Statistieken;
23,44 Km afgelegd.
2:05:16 Opnametijd.
13,00 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1hqOgGycBS4OIA2eqOqrgd5hRV1svcYY&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Rotonde Klokkenlaan, Sint Teunislaan en Rompertsebaan


Nieuw asfalt bij 3 panden met aan de andere kant schuine gevels


Mini vroeger heel vaak gezien, in deze omgeving
de motor vroeger wel nu al een tijd niet meer


4 blauwe stoeltjes vielen me nu pas op


Andere blauwe stoeltjes bij station


Koningsweg verderop Photoshop steden wand


Essent gebouw en stuwen


Vughterweg blauwe jeep oldtimer en Brabant vlaggen?


Boxtelseweg Vught Crucifix de gemeente mag hier wel een beetje snoeien


Parklaan 21 in beeld


Ketelhuis, Fietsenwerkplaats, voorheen kas en plastic recycling 


Bloemen in de tuin


Kas, afdeling Magnolia hek, composthoop en zo


Bloemen Pereskia?


Hoekje bij de koffie en thee


Mokken met en zonder oortjes


Lijkt op een struisvogel


Peace 


Blad Spiegel Sies maakte deze foto
als ik het goed heb begrepen


Woestijnratjes nestje gehad


Tafels, stoelen,. plakstrippen om vliegen te vangen


Bushalte Taalstraat, even gezeten, hier nooit eerder gedaan


Omgeving fietsbrug en rotonde bij Postweg en De Witte


Deze rotonde brug aan de overkant gebruik ik voor de heenweg


Sint Jan daarvoor Bossche Broek


Voetveer werkt ze draaiden aan het wiel


Bolwerk gesloten 11:30 open horeca restaurant 


Blokker douchemat gekocht


Binnenvaartschip laden en lossen
vloeistoffen of gas


Omgeving begraafplaats Orthen hoe het water heet weet ik niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.