zaterdag 24 augustus 2024

Zaterdag deel 2 zus en stuur fiets gebroken

Dit is deel 2 van deze zaterdag.

Mijn zus kwam rond 15:00 toen was ik klaar met alles.

Even iets gedronken en vetrokken per fiets.

Goudesteinstede, Weddestede, Geerke, onder A59 door, De Harendonkweg, Ploossche Hof, Manis Krijgsmanhof, rond de Ploossche plas, pech met stuur, gewandeld Ploosche hof, De Harendonkweg, onder de A59 door, Geerke, Nienoordstede Oudaanstede, Oudoverstede Willem niet thuis en terug.

Het stuur van mijn herenfiets brak af in het midden, gelukkig niet hard gevallen zelf. Verder richting huis moeten lopen.

Even bij Willem geweest, was niet thuis.

Thuis onderdelen van het stuur kunnen halen.

Hopelijk kan er een ander stuur op binnenkort, maar heeft geen haast.

Verder dadelijk  mijn vader bellen en rustige avond verder.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
6,03 Km afgelegd.
1:55:32 Opnametijd.
5,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,85 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NdXpu3NAh-UrWMi7smp_5RV9XP8wpCw&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze zaterdagmiddag


Shalom Molukse behuizing


Strakke lijnen


Geopend door Koningin Beatrix augustus 1982


Strakke lijnen


Brede Bossche School
Haren Donk enReit


Aldi Manis Krijgmasnhof


Dierenweide Ploossche Hof


Dierenverblijf


Steiger bij plas


Ikzelf


Samen met zus


Geluidswal A2


Water en groen


Graffiti   


Grote steiger


Voetbalkooi


Dezelfde


Steiger 


Vanaf de steiger


Ander hoekje 


Graffiti 


Mooie tekst


Stuur gebroken


Mozaïek bankje 


Noorderkroon niet binnen geweest


Busjes 


Rotonde De Harendonkweg 


Deze kleuren kloppen aardig



Hoekpand


Hoogspanningsmast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.