donderdag 29 augustus 2024

Donderdag Nemo museum Amsterdam, trein en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 opstaan deuren achter van slot halen voor de schilders.
Ontbijt en rust en per fiets naar het station. Wim en ik, we hadden afgesproken boven bij de  roltrappen en dat is gelukt. 

De trein reed op tijd, we kwamen mooi aan in Amsterdam CS.

Prins Hendrik kade Nemo museum op IJ Tunnel. Terug gelopen en lunch gehad bij Kadijksplein, ik had kroketten op brood.

De treinreis terug ging ook goed.

Thuis gekomen bleek dat de schilders achter nog niet klaar waren. Morgen weer deuren open laten. 

Naar de Lokerenpassage gefietst, daar zag ik Harm, Hanny en Joep.

Ik voel me verder goed, dadelijk makkelijk eten.

Statistieken;
3,89 Km afgelegd.
1:03:04 Opnametijd.
4,82 Km/u gem snelheid bij beweging.
44 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IQvjhuD-v-jF3I8KL7QMouN9NVRniMw&usp=sharing


Wandeling van deze donderdag Amsterdam


Steigers stonden er toen nog


Achterburen ook met steigers


Station 's-Hertogenbosch zicht op stationsweg


Bloemen AH


Roltrappen


Amsterdam 


Tramrails bij station 


Water en zo


Naam onbekend


Soort horeca boot


Nemo met brug


Stukje brug


Daar kwamen we vandaan


Trappen en kade


Omgeving ingang


Skelet na ingang Nemo


Ademhalen 


Foetus 20 weken daarnaast jongere baby's 


Telescopen 


Wielen en fiets


Proefje azijn en bakpoeder dop op flesje en ontploffing


Trappenhuis


Iets met tennisballen


Stukjes papier verder weet ik het niet


M&M's Fristi, Sprite en koek voor Wim


Iets met water


Tussenverdieping 


Tandwielen en zo


Buitenzijde Nemo museum 


Museum van een afstand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.