dinsdag 6 augustus 2024

Dinsdag De Stijl, AS/DV/SH Voorburg Vught en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker pas om 10:10  ik was al wel wakker.

Hazenburgstede, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Baden Powellstraat, Ophoviuslaan, Koedijkstraat, Taxandriaplein De Stijl.  

12 vinkjes bij namen gezet, niet heel druk. Koffie gedronken, krant beetje gelezen, toch zat ontmoetingen.

Verder de Arnoud van Gelderstraat, van Noremborghstraat, Citadellaan, Muntelbrug, Orthenbrug, Havensingel, van der Does de Willeboissingel , Heetmanplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan. Voorburg terrein gebouw de Weverij, Stenen Hut en Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden.

Ik zag daar; Prisca, Bert, Joop, Mamiko, Maartje, Jan, Inge, Dinie, Andrea, Mohammed, Harold, Wim en anderen. 

Daarna Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Bosscheweg, Heunweg, Vughterweg, Heetmanplein, Vughterstraat, Schapenmarkt, Markt, Burgemeester Loeffplein, langs Arena winkels,  Zuid-Willemsvaart, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug.

Ik voel me verder goed, tevreden.

Dadelijk koken en eten, geen badminton.

Statistieken;
19,11 Km afgelegd.
1:34:49 Opnametijd.
13,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,80 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IlWqNlC5ei9qcNia4fa2dDEqZVao9j0&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Gisteren boodschappen; 
icetea, Haricot verts, dubbeldrank, stroopwafels, 
bierblikjes 2, aardappelen, tuc, vlees, melk en vla 


Wijn bij Mitra gekocht


Rompertsebaan uitvaartcentrum hopelijk hoef ik daar voorlopig niet naar binnen


Romepertsebaan Mozaïek bankje 


Bij de ingang


Plastic boom


Water tap punt heb ik veel gebruikt


Tuin van De Stijl 


Binnenplaats vanaf de trap 


Bankje 


Oosterse Karmozijnbes Phytolacca Esculenta 
volgens Google 


Trap met wielen soort nest bovenin


Binnenplaats 


Geen drinkwater 


Hier stond voorheen een oude lange tafel 


Kunst


Vouwkunst egel?


Crea afdeling


Prijslijst 


Krant BD van vandaag


Andere ruimte


Bloemen 


Lisuanthis boeket 


Motor en daarachter de Diezebrug


Schipper bij anker en ophaalbrug


Essent gebouw, Heetmanplein


Klimop als grondbedekker, belangrijk punt voor mij


Zag ik nu pas kom er vaak langs


Watertoren en brandweerkazerne en Weverij


Stenen Hut, biljart, lampen, deuren open

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.