zondag 10 maart 2024

Zondag kerk, ontmoetingen en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:11; douche, aangekleed, fiets aan de voorkant gezet want Gerrie zou komen. Maar kreeg bericht het ging niet door.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Jan was er weer, en Thea kwam ook gelukkig.
Verder veel ontmoetingen ga ze hier niet verder noemen.

Voorganger dominee Daniël Timermans van de NGK Eindhoven, schreef in mijn boekje; Beste Gerard, een gezegende dienst! Het ging in de preek over je familie en zo.

Thea gauw vertrokken en ik daarna koffie gedronken.

Daarna; Kruiskamppad,  Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, De Steenbeemden, De Bellaard, Holterveste rond gefietst, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, begraafplaats kapel van onze lieve vrouw van Empel , Wasweg,  Lokeren, Buurschappenlaan, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede, Oudaanstede en terug.

Bij de kapel / begraafplaats van Oud Empel  tekende ik in het boek, en liet het zien aan Silvie toevallige voorbijganger.

Ik voel me verder goed, hierna misschien nog naar de CGK kerk.

Statistieken;
17,96 Km afgelegd.
2:13:49 Opnametijd.
12,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,50 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KMHo3dWj7UNzyklwc2VpMPYKx6HDYaI&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Toastjes, theeglas en sap


Maasoeverpad en A59 afslag Engelen


Hedikhuizerweg zicht op water


Betonen blokken tegen parkeren vrachtwagens


Kruiskampsingel, Meander flat hier woonde lang geleden mevrouw Boersma


Kerk theedoos 


Zaal kerk 


Luxaflex fietssteunen


Tijdschrift en reclame 


Plant leeft nog


Kerkzaal


Krukjes en stoeltjes voor kinderen, en stoel van Hanneke 
Kerkklok knielbankje en kunst frame 



Blauwe kunst visjes, (symbool Ichthus)
tekst gedeeltelijk in spiegelbeeld


Ds. T Dijkema en Ds. P Schelling beide waren mijn dominees 
Schelling leeft niet meer


Handschoenen, stroopwafels, water bankje bij de Gemeint


Boom met herdenkingspunt gezicht komt me vaag bekend voor


Boerderij huis en zo 


Wuyvenhaerd 


Motor even gestopt 


De Bellaard, rechts de Haverlij ik moest links aanhouden hier


Holterveste kastje met aantal boeken


Kunstwerk


Noodtrap


Muts en bril


Glijbaan


In een bocht gebouwd


Spoorbrug over de Maas


Brug richting Hedel


Maria kapel bij begraafplaats Oud Empel


Ik schreef ook in dit boek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.