zaterdag 16 maart 2024

Zaterdag eendenkooi wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voldoende tijd om op te staan, ontbijt en berichten.

Gewandeld naar de eendenkooi, daar aanwezig; John, Ton, Rini, Lewis, Paul, Alfons, Jan en Hidde.

Bramen verwijderd, kruiwagen geladen en gelost, gewerkt met Paul.

Pauze begonnen, iedereen een hand gegeven en vertrokken, in het van Zwietenpark foto's gemaakt.

Hierna even naar de Lokerenpassage misschien zie ik bekenden.

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
1,82 Km afgelegd gewandeld
40:35 Opnametijd.
3,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,51 Km/u hoogst snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Cp_ksxZNRcebFDc7xUn51-W8sQOqelI&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Glasbak, kledingbak, Weener XL keet


Wildrooster 


Water A59 snelweg en flats Bokkelaren


Stukje eendenkooi 


Informatie bord, NL DOET niet geweest


Blauw valt hier op


Modderpad


Riek met camera 


Observatie hut


Bankjes en kruiwagen


Container en houtrillen


Kruiwagen, bomen en houtril


2 spades, takkenschaar, rieken, bladhark
in kruiwagen.


Brug beetje glad aan het worden


Vangpijp richting plas in het midden


Fietsen


Afdakje hout en zo


Ziet er nieuw uit


Boom over het water bij ingang


Bord Limousin koeien 


Wildrooster 


Walkant water is hoger geweest


Vis mogelijkheid 


Hier ook water


Walkant relatief nieuw treurwilg loopt al uit


Skyline Noorderplas


Daar kwam ik vandaan


Nieuw; water nog niet zien lopen


Speelplek 


Hunebed stenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.