zaterdag 23 maart 2024

Zaterdag eendenkooi en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ik wou een half uur later vertrekken en dat is gelukt.

Op tijd bij de eendenkooi, er moesten bomen geplant worden. ik heb er twee van de brug bij de ingang naar de rietschuur gebracht, ging niet eenvoudig maar het is gelukt.

Aanwezig waren; Rut, Ton, Rini, Paul, Jan, Nelly, Sven en Hidde.

Veel graafwerk en lopen met kruiwagens.

Deze keer ging het goed, ik hoefde niet kort te trillen deze keer.

Wel klungelen met cassis en kledingstukken waaronder werkhandschoenen.

Ik voel me verder goed, dadelijk boodschappen doen.

Statistieken;
1,82 Km/u afgelegde afstand 
37:11 Opnametijd 
3,89 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cG7gr5_acuJ_3CbS-EJfMrupvz6Pe-o&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Fiets en wandel kruispunt 


Bocht in de weg 


10 bomen met kluit wachten op vervoer en planting


Camera op riek, neemt op bij beweging


Observatiehut 


Container met gereedschap


3 kruiwagens wachten


Kleinere kruiwagens


Zeil met bomen om grond te verzamelen 


Rondleidingen 


Mos op oude boom


Kunst van een boom


Paddenstoelen op boom 


Plas achter boom


Om rietmatten te maken


Deze boom moest weg ging lastig


Nieuwe aarde


Rietmatten werkplaats 


Eekhoorn geweest? 
spullen om kippengaas te monteren  


IJzer en jute van plantbomen gescheiden 


Hout wacht op vervoer


Zeil van een opvallende kleur hier 


Draaibrug ingang eendenkooi 


Noorderplas zicht op Polsbroek flats


Wat verderop 


Treurwilg al aardig in blad en brug verderop 


Waterpartij met waterpomp, het werkt heb ik later geprobeerd 


Geen drinkwater


Stukje speelplek met hek 


Narcissen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.