woensdag 20 maart 2024

Woensdag Toevluchtkerk, Paraplu, JBZ ziekenhuis, Lokerenpassage en fietsrit

Gisteren bij badminton nieuw tape op mijn racket gekregen door John. Er was iemand gevallen misschien heup gebroken, opgehaald per ambulance. Michiel weet ik niet zeker, hij is nog niet lang lid.

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 maar daarvoor was ik al actief.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 33 Toevlucht kerk.

Daar waren; Roy, Joan, Hans(2) en Joyce, interessante bijeenkomst aan het einde create in me gezongen.

Daarna Kruiskampsingel,  Kooikersweg De Paraplu kringloop en soort buurthuis. Daar zag ik; Kees, Ronald, Gert-Jan, Henk, Dini en Koert.

Kooikersweg, Simon Stevinweg, Christiaan Huygensweg, Samuel Morsestraat, verlengde Statenlaan, Statenlaan, Hoflaan, Kanseliersplein, Vijverlaan, onder Randweg door, Drongelenspad, Henri Dunantstraat, JBZ ziekenhuis.
Kapel geweest, chocomel gedronken, Ger speelde weer piano omgeving restaurant.
Ik vond 1 euro op straat.

Daarna Maysteeg, Drongelenspad, Kampdijklaan, Loonsebaan, Taalstraat, Paardensteeg, Sterebosweg, Zuiderplasweg, Oude Gestelseweg, Homeruspad, Homeruslaan, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en thuis.
Rugzak en boodschappenlijstje gehaald en brief WMO ondertekend. 

Vertrokken in noordelijke richting, Oudoverstede,  Cartils, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Bij Harm zag ik Liliane van badminton was lang geleden. Omgeving Jumbo zag ik tolk Abdul, zag ik vroeger vaak bij Pjotr.

Ik voel me verder goed, beetje moe geeft niet.

Statistieken;
25,20 Km afgelegd.
2:30:08 Opnametijd.
12,81 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19D8J5DcytZUpaegVmwN0l79tm3A271g&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Reclame transformatorhuisje


Ingang van Zwietenpark


Vanaf de Diezebrug Maasoeverpad 


Kruis Toevluchtkerk


Kandelaar 


Koeken


DVD's 


Magneten 


Schaap in kinderstoel 


Buurtblad en soort bloemstukje 


Tankstation hier vond ik 1 euro


Cruyff Court trapveldje 


Doel 


Populierenlaan met klimtoren 


4 flats


Omgeving Statenlaan Paleiskwartier 


Rond gemaakt 


Hofvijver 


Wat verder


Flats Bordeslaan 


JBZ (Jeroen Bosch Ziekenhuis) roltrappen 


Kapel JBZ


Tekst


Omgeving restaurant


Redelijk rustig


Restaurant en schoonmaakapparaat


Bossche broek Paardensteeg 


Zicht op gemaal Sterrebosweg


JOP (Jeugd Opvang Plek) met provinciehuis


Omgeving Zuiderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.