woensdag 13 maart 2024

Woensdag vader op bezoek, boodschappen, koken en zo

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 mijn vader was er voor 11:00, dat is relatief vroeg.

Koffie gedronken en vertrokken in noordelijke richting, Oudaanstede, Oudoverstede, Neercanne, Cartoiles, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Jumbo Mary was er weer, boodschappen gedaan.

Terug via Durendael, Polsbroek en Hazenburgstede.

Pannenkoeken gemaakt en blikje vruchtjes open gemaakt.

Gekookt, Gegeten en Afwas gedaan.

En wandeling naar Harteveldstede, Landhuizenlaan, Goedenrade en Maaspoortweg bushalte. 

Rond 14:24 vertrok de bus weer. 

Daarna Landhuizenlaan, Goudesteinstede en terug.

Ik voel me verder wel goed, tevreden.

Statistieken;
2,36 Km afgelegd.
36:53 Opnametijd.
8,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,48 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13OWBP0894mAIV38kPm3m6_9cutl0zhM&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Boodschappen van vandaag, pannenkoekmeel had ik nog


Jumbo


Kazen


Lekker op toastjes 


Wijnvat-zetel 


Pindarotsjes 


Donuts


Boterkoek 


Schonmaakspullen 


Eieren te koop


Kassa's 


Band bij Mary


Brood afdeling


Bloemist


Bloemist 


Bloemist hoe heet deze bloem?


Meer bloemist 


Slager 


Kruidvat 


Hema


Hema


Hema


Albert Heijn winkelwagens 


Bushalte Maaspoortweg


Plas bij bushalte Treuwilg krijgt weer kleur


Narcissen middenberm


Bus voor mijn vader 


Bushalte 


Forsythia weer geel 


Amsterdammertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.