vrijdag 8 maart 2024

Vrijdag OAD Vught, fietsrit en poetshulp

Vanmorgen ging de wekker om 7:02, tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Vanmorgen vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthtenseweg, Havendijk, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, rotonde bij Parklaan, De Ring, Kettingweg OAD /WSD.

Ik had te maken met Driek, Harold, Ron, Ryan, Rudy, Willem, Jorn, Bart en anderen. 

Deze keer ringetjes op mofjes plaatsen, per 50 geteld, 10 vinkjes is 500 x 2 ringetje is 1000 gedaan. Net zoveel als vorige week, maar nu heb ik als afsluiting 1 doosjes rode nietje ingepakt is 72 maal 70 is 5040 nietjes gedaan.

Ik vond het weer leuk om te doen.

Daarna Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg Sjors ontmoet,  Parade, afscheid bij de Sint Jan Kathedraal, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Klokkenlaan zag ik volgens mij Leo en vrouw, maar zij zagen mij niet.

Deze vrijdag weer poetshulp Nicolet, goed bezig met ramen schoonmaken als extra deze keer.

Ik voel me verder goed, soms zelfs eng goed.

Statistieken;
20,79 Km afgelegd.
1:46:59 Opnametijd.
13,11 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,46 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1E-Y-JnZnWHUR9AHXSivmdL_TUyk9eXk&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Havendijk relatief oud pand en zo 


Stukje graffiti 


Draak op de hoek


Het Koningshuis, kom zeer zelden aan de overkant van de Koningsweg 


Willemsplein Essentgebouw diverse bedrijven op het bord


Stukje Bosscheweg vermoed ik, voorheen 
lang geleden beeld van een koe


Relatief nieuw stukje asfalt


Leeuwenstein voorheen raadhuis Vught,
ganzen en geen fontein


Plas achter Crucifix Boxtelseweg 


Voorheen Zusterflat Voorburg Glorieuxlaan 


Keramiek atelier De Ring 14


Van de voorzijde De Ring 14 Cello en zo 


Rotonde bij hoofdingang zorgpark Voorburg Parklaan 


OAD per 50 gegroepeerd, rechts onderaan 
mist nog 1 ringetje, is goed gekomen


Rood plastic afval en nietjes met gietmal er nog aan


Glazen potten


Hondje heet dat geloof ik


Rode ringetjes in doosjes zou per 100 moeten zijn,
maar ik telde er ongeveer 99 per doosje 


Plastic bakken gesorteerd.


Tijdschrift Reinier van Arkel nummer 1 dit jaar
hoe vaak het verschijnt weet ik niet


Seal apparaat, dozen en kunst


Potten, met kaartjes er in 


Grote aluminium beugels per 20 groeperen, Rudy was hier bezig


Koffie automaat, Snickers en gevulde koek


Cremer, roerhoutje en suiker niet nodig voor mij.


Namen, pen en gevulde koek later niet meer mensen bij het lijstje hoeven zetten


Bitjes sleuf, kruiskop en torch


Chocolade, ringetjes, mofjes, pen en papier


Rode nietjes ingepakt 


Administratie van vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.