zaterdag 16 april 2022

Zaterdag eendenkooi geweest

Vanmorgen ging de wekker om 8:00; verzorging, medicijnen, ontbijt, berichten en op tijd vertrokken richting eendenkooi; gewandeld.

Het ging goed, samen met Paul bramen en brandnetels verwijderd. Verder aanwezig Rut, Ton, Teun, Jacques, Rini, Nelly, Paul, Alfons, John, Jan en Frank.
Afwezig Annemiek, Tim, Sander, Thijs, Iwein, Agnes en Nicole.

Na de pauze vertrokken. 

Dadelijk naar de Lokerenpassage, Harm en boodschappen, en daarna naar de katten van Esther.

Ik voel me verder goed, alles ging gewoon goed vandaag.

Statistieken;
1,59 Km afgelegd.
28:54 Opnametijd.
3,70 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,30 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wkcLt1WsoO3GMXq2lVGBpuf5XDx6T-a2&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Bloesemboom


Hier weer links aanhouden


Koeienhuisje JOP


Wildrooster


Brug eendenkooi


Deur van binnen gezien


Laarzen bezems


Hout opgestapeld


Bewerkt hout herkomst weet ik niet


Knot bomen


Richting container en zo


Kippengaas tegen de bevers


Oud


Boom bij brug


Plas in het midden


Verzameling riet


Kruiwagens klaar gezet


Gereedschap container


Niet gekeken wat er in zit


Staaldraad en zo


Stukje vloer container


Gereedschap


Kruiwagen geladen had te maken met John


Deze voor Paul en ik


Gevuld met bramen en brandnetels 
hier nog niet vol


Zitje kon ik even gereedschap parkeren.


Insectenhotel


Kruiwagen aardig vol 


Zeis scherpen special gereedschap


Stukje van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.