vrijdag 22 april 2022

Vrijdag OAD Vught, rit terug, Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:03; tijd genoeg om te douchen, verzorging, eten en vertrek. De Geo app startte rond 8:41. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertebaan, Orthenseweg, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat en Kettingweg.

Onderweg werd er reclame gemaakt voor "Flink" boodschappen leveringen maar nog niet in 's-Hertogenbosch.

Hoorde bij de brug bij de Orthenseweg mijn naam van de overkant volgens mij van Joke ben er niet zeker van. Ik kon wel terug roepen.

Bij de OAD was ik bezig met doosjes vouwen, ik kreeg er na een tijdje handigheid in. ze moesten in een doos, hoeveel hoefde niet geteld te worden. Ik schat rond de 75 maar ik kan er goed naast zitten.

Aanwezig Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Justin, Andricke, Henri, Janine, Ryan. Afwezig Corné, John, Jan, Sascha en anderen. 

Na 12:00 gestopt, vertrokken naar het  Voorburg terrein Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, GEEN Paardensteeg, Vughterweg, Westwal, Sint Janssingel, Buitenhaven, draaibrug, Orthenseweg, Orthen, begraafplaats, Hambakenweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Ik had Sjors gebeld dat ik deze keer niet kwam omdat de Paardensteeg was gesloten.

Ik voel me verder goed gelukkig.

Statistieken;
22,44 Km afgelegd.
2:01:30 Opnametijd.
13,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1E1j1smdH3u8-q0-xLbv5lXwmujoRHfgZ&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Rompertsebaaan, 3 kleuren gevels aan de achterkant schuin
fietspad houdt ineens op 


Omgeving Buitendijk Treinbrug op de achtergrond


Omgeving station balkons en zo 


Station hier stroomt het water, rechts niet 


Essent gebouw 


Stuwen omgeving Heetmanplein 
ijzersmeedwerk bij lantaarnpaal 
in totaal bij deze brug 6 maal


Spoor aan de voorzijde, daarachter takelen, ongebruikelijke hoek voor mij


Taalstraat, zuilengang niet van Salomo,
6 hele en twee halve tel ik.


Park Glorieux groot pand 
voorheen zusterflat?


Kettingweg, rotonde bij hoofdingang zorgterrein Voorburg


Water tap punt OAD


Nieuwe spreekruimte OAD


Ventieltjes hier was Mardi mee bezig


Beugels tellen 20 grote en 20 kleinere 


Gevouwen dosjes moeten hier in een doos 


20 Grotere en 20 kleinere beugels tellen hier was Justin mee bezig


Bonte verzameling lapjes


Apart hoekje veel verschillende voorwerpen en zo


Pauze; mars, gevulde koek en koffie 


Doosjes die ik moest vouwen 


Omgeving Parklaan hoe oud is dit?


Raadhuis Vught


Nieuw stukje fietsbrug bij "De Witte"
ik had niet veracht hier al zo snel weer te zijn
Paardensteeg afgesloten., 


Links geel koolzaad nieuw stukje hek en zo 


Crucifix ongeveer een jaar gelden hing het 
houten beeld er nog, dit is ook wel mooi vind ik



Pontje over; draaien om aan de overkant te komen


Heetmanplein, dit stuk ook nog niet zo oud


Kunst voorheen bij de Toonzaal Prins Bernardstraat 4 


America Today kleding


Draaibrug komt niet vaak voor in Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.