donderdag 7 april 2022

Donderdag fiets rondrit

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit. pas laat mijn mobiel online gezet. Daarna vertrokken voor een fiets rondrit.

Vertrokken richting Empel Burgemeester Godschalxstraat, bij rotonde gekeerd, Harendonkweg, Bruistensingel, van Grobbendoncklaan, Graafseweg, Hinthamereinde, Hinthamerstraat, Markt, Stationsweg, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Wethouder Schuurmanlaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk bel afspraak over lijfrentepolis overstappen van Reaal naar OAKK of niet. Lastige materie vind ik het.

De regen viel gelukkig mee 

Ik voel me verder wel goed. Rustige dag verder hoop ik. Nog naar Harm en de katten van Esther.

Statistieken;
12,28 Km afgelegd.
1:25:56 Opnametijd.
10,53 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,09 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_TnX57ZkQwGTd3yVOOLsE_37_xYLu2z2&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Maaspoorthal


Nieuwbouw bezit met straten maken


Dierenarts in Empel 


Taxandriatunnels bij de A2 
heeft niet met het Taxandriaplein te maken


Rotonde bij Twin Towers Maaspoortweg en zo


Bij dezelfde rotonde


Onder de A59 door


Harendonkweg 


Bruistensingel brug nooit gebruikt door mij


Ruggengraat bruggen station Oost


Stukje brug


Omgeving IJzeren vrouw 


Hetzelfe punt


Esso van Grobbendoncklaan 


Omgeving Graafseweg veel rondingen


Hinthamereinde 


Kunst bij water


Hoogwerker Hinthamerstraat


Hinthamerstraat


Oud huis VVV


Mc Donald's


Kunst


Station


Fietsenstalling hier binnenband gekocht


De Draak duivels zonder schuim deze keer


Overzicht, steigers, boten, Citadel en Amazones 


Roeivereniging de Hertog


Chez Minee voorheen Barnies kipcorner


Wethouder Schuurmanstraat vrijstaande huizen


Deur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.