woensdag 6 april 2022

Woensdag de was, boodschappen, Adm. Scholing, tandarts en katten

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 de was gestart, later schone was ingeruimd, gegeten, ontbijt, geschoren natte was opgehangen, en na korte rust vertrokken naar de Adm. Scholing.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedihuizerweg Adm.Scholing

Ik had te maken met Els, Tamara, Andricke, Corné, Eric, Carol, Herbert en Felicia. Saskia afwezig.

Rond 14:00 vertrokken want ik had een afspraak met de tandarts. Dezelfde weg terug 

Bij de tandarts hoefde ik niet lang te wachten maar ik kreeg een tijdelijke oplossing ik word nog gebeld over een  nieuwe afspraak om een brug of zo te maken.

Vanaf de tandarts Maaspoortweg, Burgemeester Godschalxstraat De Diepteweg, Empelseweg, het Hooghemaal, Groote Wielenlaan, Partituurweg,  Melodiehof en Metrumhof. De katten van Esther Groote Wielen, verzorgd, was de derde keer. Ging goed, voer gegeven en weer terug.

Ik voel me verder goed.

Dadelijk eten bij familie Bras, dan kerk gemeentevergadering, terug gebracht door familie Voogt.

Statistieken;
16,1 Km afgelegd.
1:22:54 Opnametijd.
12,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,37 Km/u hoogste snelheid.



Fietsritten van deze woensdag


T shirt van vandaag


Omgeploegd recent


Wildrooster daarachter terrein eendenkooi


Plas bij de Noorderplas


Verderop een bocht


Reclame transformatorhuisje 


Bocht omhoog


Hoogwerker Maasoeverpad


Vanaf de brug


Trap met fietsgoten en zo


Plas bij gemaal en botenhelling


Graaf van Solmsweg, hoogspanning silo's en vrachtwagen


Hedikhuizerweg


Schriftje van gisteren en vandaag


Photoshop boek


Koffie en thee en alles wat daar bij hoort


Maasoeverpad Weener XL vrachtwagen


Grondwater peil meting waarom Heineken weet ik niet


Kunst bij tandarts


Handen schoonmaken


Voor kinderen


Rotonde kind centrum het Wikveld


Katten van Esther aan het eten


Lollies pot


Tuin Esther


Brug Grote Wielenlaan 


Dezelfde brug


Fietsers onder de rotonde 


Maximakanaal


Bomen geknot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.