maandag 4 april 2022

Maandag dierenweide Vught en terug

De wekker ging om 7:11 ik wou rond 7:45 op de fiets zitten en dat is gelukt.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthensweg, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, ingang Voorburg Parklaan.

Ik was er op tijd, maar de deur van de kantine zat nog dicht. Maar het is goed gekomen. Ik had te maken met Ad, Marcel, Petra, Rudy, Frans, Ali, Wil, Patricia en anderen. Afwezig Henri, Rien, Chiel en anderen.
Ik telde 12 stoelen en 2 grote tafels in de kantine.

Na de pauze vertrokken, richting Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Oude Gestelseweg, Pettelaarseweg, Parade, Sint Josephstraat, Zuid Willemsvaart, Citadellaan, Taxandriaplein, Frederik Hendriklaan, Mgr Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, thuis.

Boodschappen gedaan, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug. 

Manja case manager komt dadelijk op bezoek rond 14:45 voor het eerst bij mij.

Daarna katten verzorgen bij het huis van Esther Grote Wielen en daarna koken en eten.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
23,12 Km afgelegd.
2:07:00 Opnametijd.
12,55 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fj5S1tY-gXyAbDMxe_y5maGstYFpr7XI&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan, deel scooter


Sancta Maria Mavo Aartshertogenlaan


Vogelstraat, Gamma, moskee en politiebureau


Omgeving Buitendijk 


Kik-Fit bij kraakpand


Plein bij Koningsweg 


Nieuw pas opgeleverd bij rotonde De Witte


Boxtelseweg, Voorburg Herlaarhof


Omgeving dierenweide 


Kas en kantine en zo 


Magnolia en ezels


Kantine, watertoren en kas


Kantine inpakspullen en zo


Leguaan


Nooit eerder op de foto gehad volgens mij


Emmer bekers etc


Taalstraat Links minder bomen


Graffiti paardensteeg 


Kunst halve brug daarachter de Sint Jan kathedraal


Soort JOP (Jeugd Opvang Plek) bij de Zuiderplas


Water bij provinciehuis


Kunst hier kom ik maar zelden


Bouwen Theater aan de Parade


Taxandriaplein bij De Stijl


Lokerenpassage OV chip kaart oplaadpunt 


Boodschappen Aloë, yoghurtdrank, 
Energy mix, vlees, wijn, groente en tas


Garnalen


Zalm


Stapel kratten 


Ragout nooit eerder gezien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.