woensdag 13 april 2022

Woensdag de was, Lokerenpassage, Adm. Scholing en Groote Wielen

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:55 zodat ik de was kon starten. Na de medicijnen even gaan rusten. Daarna verzorging en was afgehaald en opgehangen. 

Naar de Lokerenpassage vertrokken Harm en boodschappen ik zag ook mevrouw de Jong en Mary bij de Jumbo.

Op tijd vertrokken naar de Adm Scholing, in westelijke  richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Rietveldenweg, Moeskampweg, Hedikhuizerweg, 

Bij de Adm. Scholing zag ik Els, Tamara, Corné, Eric, Carol en Herbert. Afwezig Andricke, Felicia,  en Saskia.

Daarna vertrokken naar Weerdskampweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Bruistensingel, De Blauwe Sluisweg, Groote Wielenlaan, Metrumhof, Het Hooghemaal, De Diepteweg, Burgemeester Godschalxstraat en Het Geerke.

Bij het huis van Esther zag ik haar zelf staan in de keuken, was onverwacht, ik hoefde niet meer voor de katten te zorgen. Heel kort gesproken.

Ik voel me verder goed, vanavond vesper in de kerk; ik word opgehaald.

Statistieken;
16,93 Km afgelegd.
1:30:49 Opnametijd.
13,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
28,05 Km/u hoogste.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1QqGfyUSdt9JNNhl-yi63pmbkwciVXTB-&usp=sharing  


Fietsrit van deze woensdag


Boodschappen van vanmorgen
aardappelen, bier, zout en tandpasta


Maasoeverpad, 3 sprong bijna altijd links hier


Iets omhoog


Onder hoogspanning


BAAC iets met archeologie 


Graaf van Solmsweg


KEK en zo


Rietveldenweg kom hier niet zo vaak 


Groothandel horeca


Stern


Motor


Mijn plekje


Tafel Adm. Scholing


Schrift 2 dagen


Schoonmaakspullen 


Printer copier scanner


Spreekkamer


Bureau spullen


Heineken terrein 


Deze keer zonder schip


Trierbrug 


Trap zonder fietsgoten


Vanaf de Trierbrug


Mercedes en Renault


Station Oost


Leegstaande kantoorpanden vroeger KPN 
ben ik vaak geweest.


Bruistensingel flats


Trap met fietsgoten 


Omgeving Mc Donalds


Fietspad boven de rotonde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.