dinsdag 12 april 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 ontbijt, berichten, en op de fiets gestapt. De herenfiets deze keer want mijn damesfiets trapt door.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg.

Ik was mooi op tijd bij de Adm. Scholing, ik had daar te maken met Els, Bert, Ruud en anderen. Afwezig Remco, Prisca, Eric en Nigel.

Daarna de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Station, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed. Dadelijk naar De Stijl, katten, Harm, koken, eten, vader bellen en badminton.

Statistieken;
11,99 Km afgelegd.
1:04:33 Opnametijd.
14,16 km/u gem snelheid bij beweging.
21,53 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FVo81rk9J6k5Po3ZjOIwO6Mrnh1avRX6&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Plas bij de Noordeplas


Hek en trappen naar het spoor


Lodsi 2 maal 


Windmolen


Graaf van Solmsweg met schip


Duitse vrachtwagen bij hoogspanningsverdeelstation 


50 brievenbussen recent opgeleverd


Ingang Sligro 


Tafel Demarrage


Tafel pauze Adm. Scholing 


Mijn plek bezig met Photoshop


All in one printer/scanner


Lettertang


Bakfiets bij Helftheuvelpassage


Bij bakker van Keulen


So Low veiligheidsspelden


So Low


So Low


So Low


So Low


So Low


Jumbo


Binnenplaats


Wierrook


Horloges


Fruit


Aardbeien 


Tafelzeil op maat Big Bazar


Water tap punt


Emmaplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.