zondag 28 juni 2020

Zondag rondrit

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan. Om 10:30 begon de kerkdienst GKV met Atze Buursema via beleefmee.nl  Ik dacht een half uur eerder, maar het is goed gekomen.

Daarna vertrokken voor een fiets tocht.

Eerst de plastic afval afgeleverd, toen via Lokeren, richting Oud Empel, richting Maasboulevard Treurenburg, water over, langs de A59 Vutterpad, Kruiskampsingel, Bossche hoeve, Engelenmeer, weer Vutterpad, Engelen, Henriëttewaard, Sluisweg, Noorderplas en thuis.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
20.72 Km.
2:05:08 Opnametijd.
10,98 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MtkkaQPEm7cutHJRGXiEYjxtfJtX0HwD&usp=sharing


Rit van vandaag


Plastic afval


Oud Empel richting Maas


Dijk


Monument


Maasboulevard verderop


Schapen bij dijk


Treinbrug verderop


Brug naar Hedel verderop


Plas achter chauffeurscafé Treurenburg


Vriesoord


Deze keer moest ik hier rechts


Voertuigen leger genie


2011 staat er op deze ophaalbrug


Overkant Engelen en Henriëttewaard


Soort boeien


Ligt achteraf


Boten te huur


Windmolen bij A59


<>


Sligro Ruwekampweg


Kruiskampsingel gescheiden door dit water 


Voer bij vissen Bossche Hoeve


Vissen; daarachter Meanderflat Kruiskampsingel


Bij Engelenmeer


Idem


Tafelblad verbrand 


Schoolstraat Engelen plas


Temporalis schip bij Henriëttwaard aangemeerd


Meander basisschool deze hoek nooit eerder gehad


Stuwtje op afstand te bedienen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.