zaterdag 27 juni 2020

Zaterdag Maximakanaal en boodschappen

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit.

Ben na het ontbijt vertrokken naar de Bruistensingel en Maximakanaal en A2 over gestoken Daarna nog twee keer het Maximakanaal overgestoken.

Eerste foto was van 11:30.

Bij de Lokerenpassage Harm gesproken en bij de Jumbo boodschappen gedaan.

Vanavond nog naar de poes van Esther, ik ga denk ik niet zwemmen vandaag.

Geen grote problemen gehad gelukkig.

Statistieken;
13,1 Km.
1:54:39 Opnametijd.
10,41 Km/u gem bij beweging
28 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sO2Ha_hTGS9ACLEhytH0ArlQ77sHgOLs&usp=sharing


Rit van vandaag


Viaduct A59 met trap


Viaduct A59 trap andere kant


Rolf gedenk plekje


Kindercampus nog niet oud


Tankstation Bruistensingel 


Brandblussers


Plas bij Bruistensingel


Ruim fietspad


Bolduc staat er op


Richtingen


Links naar beneden rechts omhoog


Fietspad gaat verderop over de weg voor auto's


Fietsers hier beneden rotonde; hier kom ik 
dadelijk ook langs voor de poes van Esther


Trap gebruik ik bijna nooit


Bij Empel soort gemaaltje


Sluis Empel


Sluis Empel


Fietsenrek begroeid


Sluis Empel


Heeft ook met een gemaal te maken


Wiel bij dijk


9 hoge huizen Empel


Zicht op A2 snelweg


Bouwatch vrachtwagen zonder lading 


Lokeren


Boodschappen van vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.