woensdag 17 juni 2020

Woensdag de was en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik de was kon starten.

Eerste foto van 10:26 de was was klaar en natte was hing.

Om 12:45 wou ik aankomen bij Adm. Scholing, omdat ik aan de vroege kant was kleine omweg gemaakt. Ik was vergeten mij route app aan te zetten, dus die begint pas bij de Graaf van Solmsweg.

Gerda was nog ziek, we hadden José. Verder aanwezig Joop, Carol en Remco. Eric ook nog kort gesproken.

Verliep allemaal goed, terug via ongebruikelijke route; Zandzuigerstraat, Veemarktkade, Taxandriaplein, Rompertsebaan en zo.

Eerst naar de Lokerenpassage gereden, Harm gesproken en later Abdul. Harm van de schoen en sleutel maker, Abdul ken ik al lang hij is Arabische tolk voor rechtszaken en zo. Ik had hem een tijd niet meer gezien.

Boodschappen bij de Jumbo gedaan.

Statistieken;

11,11 Km.
1:41:56 opnametijd.
10,9 Km/u gem snelheid bij beweging
39 Km/u hogste snelheid


https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221_4ejft8n9HGri0WOp6CuYO_zkJFTZwe5%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing



Rit van vandaag


De was sokken met wasknijpers 
van Vlieland met vuurtorens


Stond een klein laagje water in de greppel


Hetzelfde punt


LODSI 2x


Heel lang geleden was hier een trap 


Brug A59 De Dieze


Graaf van Solmsweg bezig 
met buizen in de grond


Meertje bij gemaal


KEK bezig met overkapping van hout


Hedikhuizerweg


Geel isolatiemateriaal nieuwbouw


Vlonder Hedikhuizerweg


Koffie met koekjes


Herman Lieven duikspullen


Zandzuigerstraat


Stukje Heineken


Bij de Brabanthallen


Parallelweg


Veemarktkade


Royal Welshbrug


Draaibrug brugplein


Citadel en zo


Iets verderop


Bakkerij De Groot niet te verwarren met 
Jan de Groot Bossche Bollen Stationsweg


Stukje Taxandriaplein


Speluitleen De Hobbel 


2 meisjes op de schommel


Rompertsebaan


Boodschappen Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.