zaterdag 20 juni 2020

Zaterdag Paleisbrug JBZ ziekenhuis en terug

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, de wekkers gingen om 8:00 en 9:30. Na het douchen vertrokken naar het station en de Paleisbrug over geweest.

Daarna via het Drongeles pad naar het JBZ (Jeroen Bosch Ziekenhuis) gegaan. Van de hoofdingang een foto gemaakt, en verder richting Oude Vlijmenseweg, helemaal uit gereden, Veemarktweg, Verkadefabriek, Brugplein, Orthenseweg, Hambakenweg, Maasportweg en Lokerenpassage.

Schoenpoets gekocht bij Harm, Diverse boodschappen bij Jumbo gedaan.

Ik voel me aardig goed vandaag, soms gaan dingen snel en soms niet.

Statistieken;
16,85 Km.
2:05:35 Opnametijd.
10,56 gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221k2LJISm7yeAto_zKfSL--Rmh9dLCuSM7%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing


Rit van vandaag


Veel auto's uit het buitenland met 
fietsdragers waarom snap ik niet


Mozaïek bankje Rompertsebaan


Nieuw asfalt en stenen


Station water stroomt


Paleisbrug


Bovenop


Bioscoop nooit geweest


Hommel? naam bloem onbekend 


Hoeveel sporen heb ik niet geteld


Stukje Paleisbrug


Idem



Hier moest ik naar links


Hier de weg oversteken


Drongelens pad


Ziekenhuis komt in zicht


Hoofdingang tent vanwege de corona


Richting Bossche Broek


Kapel JBZ


Vreemde vorm dak


Richting Oude Vlijmenseweg


Koning Willem 1 College


Oude Vlijmenseweg spreekt voor zich


Stratenmakerswerk


1931


Veemarktweg


Orthenseweg 56 Fact team vaak binnen 
geweest en van heinde en ver horca


Belangrijk punt bij begraafplaats Orthen
waarom lastig uit te leggen


Maaspoortweg bushalte en tankstation


De witte BMW motor staat er vaak, kwam 
ik dan op de dinsdagavond van badminton langs


Schoenmaker Harm balie


Jumbo boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.