maandag 22 juni 2020

Maandag Vught dierenweide

Vanmorgen deed de wekker het gelukkig, tijd genoeg om onder de douche te staan, en op tijd op de fiets.

Deze keer weer dieren voeren, en met de kruiwagen lopen.

Ik had deze keer te maken met een schildhagedis, lama, geit, degoe (chinese eekhoorn), wandelende takken, ratteslangen, kalkoen, kippen, pauwen, varkens, ezels, schapen en ganzen.

Ik was ook bezig met planten water geven, met tuinslangen.

De pastor kwam ook nog voorbij, dat was lang geleden.

Verder had ik te maken met Monique, Marcel, Ad, Henri, Petra, Mo, Pascal en anderen.

Ik zat weer op tijd op de fiets, kleine omweg in Vught gemaakt.

Statistieken;
17,26 Km
1:34:15 Opnametijd
12,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
30 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221qwqaR7aSNS_ER7W0bDaGASkDQXd5r7aI%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing



Rit van vandaag


Plein bij Aartshertogenlaan nog niet klaar


Trap zelden gebruikt door mij


Afzetlint


Emmaplein


Hoek bij station


Station


Gerard; dappere speerstrijder


Hoekpand nog steeds te koop al jaren ondertussen


Viaduct Taalstraat Vught


Pauw


Hoekje; rond kerst stonden hier beelden


Graafwerkzaamheden


Statenmakerswerk


Bij kantine


Waterkraan met tuinslang


Naam onbekend


Water gegeven


De Dierenweide


Geen roos wat wel weet ik niet


Ook onbekend


Behoorlijk hoog


Kippen met onkruid, links kruiwagen voor transport gebruikt


Wandelende takken boven


Plas bij Boxtelseweg


De Petrus geen kerk meer 
bibliotheek dicht


Kunst halve brug


Provinciehuis Bossche broek


Sint Jan Parade met horeca


Kunst Monseigneur Diepenstraat ze raken elkaar net niet


Stukje Amazones dezelfde plek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.