zondag 7 juni 2020

Zondag kerk op afstand en fietsrit

Zondag ochtend bezig met diensten op afstand uit Groningen met voorganger John, eigen GKV kerk(!) voor het eerst na de corona met Pim Poortinga en GKV Ridderkerk Geersing.
Lastig kiezen soms, de timing leek belangrijker dan de boodschap; ik ben daarin dus beperkt.

Na een korte rust vertrokken voor een fietsrit richting Kruiskamp, Englelenmeer, Treurenburg, Maasboulevard, Achterdijk en terug.

Ik zag kort Alfons mij tegemoet fietsen. Verder geen bekenden gezien.

Ik blij dat ik weer even in wat rustiger vaarwater ben beland.

Gaat verder goed (vind ik zelf).

Statistieken;
18.77 Km.
1:54:38 Opnametijd.
11,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
 27 Km/u Hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221o1IJcO8y1_8qx_hfoi93I5x7BdBX8rFR%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing


Rit van vandaag


Plastic afval gedumpt


Kunst bij rotonde Maasportweg


De Schans mijn badminton hal en apotheek


Staat er nog niet lang


Hotel Campagnile


Vroeger paardeweide


Dreigende lucht toch droog kunnen houden


Begin Vutterpad


Beeld van roofvogel


Dode boom achter Meanderflat


Bossche hoeve uitbreiding hek over 
pad al weer een aantal jaren


Scharrel eieren Bossche Hoeve deur zat dicht


Bankjes bij ingang


A59


Hek camping bij De Locatie Vlijmen


Idem


Vogelhuisjes


Engelenmeer


Tafel met brandplekken


Engelenmeer


Schoolstraat Engelen


Tent bij Treurenburg


Vangrails bij koeien weide


Maasboulevard Terra


De auto's  kunnen en mogen hier niet langs


Schapen


Oud Empel


Basketbal en voetbalveldje


Maaspoortweg


Vlakbij Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.