woensdag 10 juni 2020

Woensdag casemanager, Oosterplas en Adm.Scholing

Ik hoefde er niet vroeg uit, Petra casemanager kwam rond 10:00 op bezoek. We zijn rond de Noorderplas gelopen. Daarna ben ik vertrokken richting Oosterplas, die hoek was ik heel lang niet geweest. Misschien wel nooit er omheen gefietst. 
Wel krap maar ik kon eerst nog even naar huis en daarna naar Adm. Scholing Hedikhuizerweg.

Verder goed verlopen. Remco, Koen, Carol, Gerda gezien, Eric niet.

Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage, Harm gesproken, bij Mary Jumbo afgerekend en Willem gesproken vlakbij huis.

Ik voelde vandaag meer tijdsdruk dan normaal, maar toch is het allemaal goed afgelopen.

Morgen kan ik naar het Cementrum, maar hoeft niet. Ik kan ook kiezen om ergens anders heen te gaan.

Statistieken;
27,12 Km.
2:36:43 Opnametijd.
12,46 Km/u gem snelheid bij beweging.

https://www.google.com/maps/d/drive?state=%7B%22ids%22%3A%5B%221FEArZX3WUC9j98QnQ2Rk98cErX3amEGP%22%5D%2C%22action%22%3A%22open%22%2C%22userId%22%3A%22105829545406751492093%22%7D&usp=sharing



Fietsritten


Stuwtje 


Treurwilg bij bruggetje


Noordeplas


Pisastaete beschoeiing nieuw


Weinig wind


Pisastaete balkons


Bij rotonde klaprozen


Bruistensingel


Station Oost


Bij Rijnstraat


Flat bij Oosterplas


Oosterplasweg


Strandje


Oosterplasweg


Wederkomstkerk bevolkingsonderzoek


Watertoren Hinthamereinde


Hoek Hinthamerstraat


Kijkend richting Hinthamereinde


Achter Hinthamerstraat


Jeroen Bosch tuin


Kunst


Bij Maasoeverpad


Graaf van Solmsweg nieuw fietspad


Kast Adm. Scholing puzzel


Werkplek


Trierbrug


Zandzuigerstraat


Bij voetbalvelden je staat hier iets hoger dan de velden


Noorderplas / Pisastaete


Boodschappen Boboti, Energy Mix, stroopkoeken, 
Aloe, vla, biertjes,  Crème Fraiche, spercieboontjes, 
appel en gehakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.