zondag 5 april 2020

Zondag preken en Evertsenstraat

Vanmorgen na het opstaan onder de douche gestaan. Daarna ontbijt en achter de pc begonnen op mijn lijstje stond om 9:00 Opwekking TV voorzitter en 10:30 beleefmee.nl diensten GKV
Diverse preken beluisterd en diverse dominees gezien. Van Benthum, Kramer, Smit en nu Bassie.

Na de diensten vertrokken richting Vutterpad, Kruiskamp en Engelenmeer en stukje dijk bij Maasoeverpad.

Geen grote problemen gehad vandaag, maar de dag is nog niet voorbij.

Ik hoop dat ik een nieuwe fase in kan gaan, niet wetend hoe en wat.

Morgen nog geen idee welke route ik dan weer ga nemen, meestal verzin ik dat de avond er voor.


Gisteren patat speciaal gegeten gehaald bij cafetaria Maaspoort


2 Elstar appels gegeten.


EO Nederland zingt foto van tv

----------------------------------------------------------------


Ochtend ritueel 


Windmolen


Akker nu geëgaliseerd 


<>


Rommelig terrein zonder kippen maar 1 pony gezien verder


Vutterpad


Kruiskampsingel Meander flat 


Stukje flat


Evertsenstraat 

Stukje kerk GKV waar ik normaal heen ga.
Vandaag dus ook maar dus zonder kerkdienst


Vooringang ik vind zelf de achteringang belangrijker


De Toevlucht nummer 33 
GKV 35 


Evertsenstraat 1


Kerkzaal iets verhoogd


Brug Beatrixpark


Apostolische kerk nog net te zien




GKV vanaf de Kardinaal de Jongsingel


Geen foto van de Bossche Hoeve, zit hier rechts


A59


Parkeerplekken Engelenmeer afgezet ivm Corona


Eilandje Engelenmeer


Wandelpaden


Ben hier nooit verder geweest


Vutterpad 2e maal vandaag


Bij akker



Idem


2 voertuigen gekoppeld


Campanile hotel


Tankstation en wasstraten Maaspoortweg


Er komt weer groen aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.