maandag 27 april 2020

Maandag Hedel en Ammerzoden rit

Vanmorgen ging de laatste wekker om 9:00, na het douchen vertrokken. Ik kwam al gauw Jan tegen, daarna Martin. Route gereden richting Hedel Well en Ammerzoden. Even kort thuis geweest daarna sprak ik Willem en zag ook nog Jacco en Hanny.

Van Herman geen nieuws blijft zwak gaat heel langzaam vooruit.

Dadelijk rond 15:30 Empel familie Voogt, ben uitgenodigd.

Statistieken
24,05 km afgelegd
10,22 km/u gem snelheid
2:21:06 Opnametijd


Fietsrit van vandaag


Lokeren speelplek


Bij voetbalvelden


A2 bij Oud Empel


Maria kapel begraafplaats Oud Empel


Van buiten


Maas dijk


Takken weggehaald liggen opgestapeld


Maasboulevard


Treinbrug Maas


Brug richting Hedel in zicht


Vanaf de brug


Haven


Hoogwerker bij GSM mast werkzaamheden


Kerk 


Kras


Ik moest hier links


<>


Paarden


Wiel of plas


Schapen gedraaide hoorns 
ik ken het ras niet


Huis bij de dijk


Buren


Stukje uiterwaarden


Dakpannen handel


Onbekende bloem


Geen roos, maar wat dan wel weet ik niet


Plas foto vaker gemaakt


Praxis fietspad net niet te zien


Kom hier vaker


Bloem ombekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.